Κυριακή 8 Μαρτίου 2015

BEAUTYTESTBOX Φεβρουαρίου 2015 !!!! ADEN Beautytestbox limited edition

BEAUTYTESTBOX Φεβρουαρίου 2015 !!!! ADEN Beautytestbox limited edition


Επιτέλους κατάφερα κι εγώ να παραγγείλω το πρώτο μου συνδρομητικό κουτί Beautytest Box! Ήταν επετειακό, μιας και έκλεινε δύο χρόνια ζωής και είχες επιλογή να διαλέξεις ανάμεσα σε 3 κουτιά! Βέβαια με τον κακό χαμό που γίνεται όταν ανοίγουν οι συνδρομές μόνο το Aden Beautytestbox βρήκα διαθέσιμο!
Ας δούμε τι περιείχε το δικό μου κουτί!



1) ADEN COSMETICS- BB cream, 40 ml (αξίας 13,04 ευρώ)
     BB cream 5 σε 1. Κρέμα φυσικής κάλυψης. Κρύβει τις ατέλειες, βοηθά στην ανάπλαση του δέρματος και την εξάλειψη των κηλίδων. Η ενυδατική του σύσταση προστατεύει από τις ακτίνες UV και τους περιβαλλοντικούς παράγοντες, ενώ εξισορροπεί λιπαρότητα και γυαλάδα. Δεν περιέχει parabens.

  Η απόχρωση είναι το Νο 2 FAIR και ταίριαξε γάντι στην δική μου ανοιχτόχρωμη επιδερμίδα!


2) ADEN COSMETICS- Mascara 12 ml (αξίας 11,81 ευρώ)
    Το δικό μου κουτάκι περιείχε την EXTRA VOLUME MASCARA.


3) ADEN COSMETICS- Hydro Flat Lipstick (αξίας 10,90 ευρώ)
     Η καινούρια δημιουργία της ADEN cosmetics. Ενυδατικό κραγιόν που προσφέρει ενυδάτωση και ελαστικότητα στα χείλη. Απαλή σύνθεση, αντι-αλλεργικό για καθημερινή χρήση.
   

 Το δικό μου κουτί περιείχε την απόχρωση 030. Ένα ακόμα nude κραγιόν στη συλλογή μου!


4) ADEN COSMETICS-  Eyeshadow base 3 gr. (αξίας 9,23 ευρώ)
     Κρεμώδης βάση ματιών με ελαφριά υφή για για τέλεια εφαρμογή. Αυξάνει όχι μόνο τη διάρκεια των σκιών αλλά αποτρέπει και τη δημιουργία γραμμών κάνοντας τα χρώματα των σκιών ακόμα πιο ζωντανά. Η απόχρωση είναι η Νο.01.

 Και τέλος,
5) ADEN COSMETICS- Lipliner (αξίας 7,38 ευρώ)
     Προσφέρει στα χείλη τέλειο σχήμα, με καμπυλότητα στο εσωτερικό και εξωτερικό όριο του στόματος. Αδιάβροχο, αντι-αλλεργικό και δερματολογικά ελεγμένο.


Η απόχρωση που περιείχε το κουτί μου ήταν η PAPAYA.


     H αξία όλων των προϊόντων, τα οποία ήταν όλα full size,  συνολικά ήταν 52,36 ευρώ και το κουτί το πήρα μόλις 20 ευρώ!!!!!
     Το συνδρομητικό κουτί Beautytstbox μπορείς να το βρεις εδώ !


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου